Wybór rowerów miejskich, jako głównego nośnika kampanii, był nieprzypadkowy – salon bowiem od wielu lat mocno angażuje się w kolarstwo. Sama historia marki Škoda zaczęła się właśnie od rowerów i po dzień dzisiejszy jest z nimi mocno związana. Ulokowanie reklam na skrzydełkach jednośladów pozwala pokazać salon jako nowoczesny, przyjazny i bliski użytkownikom.
Promocja brandów motoryzacyjnych to jeden z elementów naszej działalności, który staramy się kreatywnie rozwijać. Niesztampowe koncepcje, twórcze podejście do nośników oraz rozwój współpracy z partnerami pozwala nam realizować jeszcze skuteczniejsze kampanie dla naszych klientów, przekładające się na wzrost zainteresowania ich produktami i usługami – komentuje Piotr Gajek, Prezes Zarządu Synergic.
Zobacz również
Dla salonu Škoda Porsche Obornicka firma Synergic realizuje równolegle także kampanię promującą nowopowstały Autoryzowany Serwis Volkswagena. Na lotnisku w Poznaniu ulokowany został dedykowany backlight, pozwalający dotrzeć z komunikatem do potencjalnych klientów serwisu Volkswagena. To właśnie podróże lotnicze kojarzone są z jakością i wysokim standardem, które to cechy doskonale wpisują się w charakterystykę samochodów niemieckiej marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]