Pierwsze kroki zawodowe stawiała w firmie z branży ochrony klimatu, gdzie odpowiadała m.in. za promocję projektów finansowanych z funduszy europejskich dla takich miast, jak: Wrocław, Kraków czy Olsztyn. Z wykształcenia jest inżynierem ochrony środowiska, studiowała również kulturoznawstwo – oba kierunki na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
W czasie nauki zdobywała doświadczenie w organizacjach studenckich. Zaczynała jako dziennikarz radiowy w stacji stworzonej przez RMF FM. Później pełniła funkcję dziennikarza, a potem szefa newsroomu w Studenckim Radiu17. Była również redaktorem naczelnym gazety studenckiej „BIS AGH”. Uwielbia czytać i zdobywać górskie szczyty. Drobniak na stanowisku PR Executive zastąpiła Joannę Dederko.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Cieszę się, że Diana dołączyła do naszego zespołu. Ze względu na charakter pracy w agencji full service content marketingowej, jaką jest ContentHouse, doświadczenie Diany, w tym to redaktorskie, jest cennym atutem. Niewątpliwie zaowocuje on w prowadzonych przez nas projektach – mówi Grzegorz Miłkowski, dyrektor zarządzający ContentHouse.