Platforma www.club.nivea.pl od września 2015 roku umożliwia Polkom darmowe testowanie wybranych produktów oraz edukuje w zakresie możliwości dbania o skórę i włosy dzięki interaktywnym e-learningom oraz ciekawym, eksperckim artykułom.
W pierwszym roku działalności, Klub Moja NIVEA zorganizował 8 konkursów oraz 23 testy produktów, w których wzięło udział łącznie 146 tysięcy kobiet. To, jak bardzo Polki doceniają kosmetyki NIVEA, najlepiej odzwierciedla ranking produktów, w którym znalazło się już 6350 opinii. Co ciekawe, największym powodzeniem cieszyły się testy pomadek NIVEA – lip care’owe nowości każdorazowo testowało ponad 20 tysięcy Polek.
Zobacz również
Klub Moja NIVEA to nie tylko możliwość darmowego testowania wybranych kosmetyków, ale również ciekawe artykuły i interaktywne filmy, o czym najlepiej świadczy 165 tysięcy odsłon. – Lista podejmowanych tematów jest bardzo długa, a dodatkowych porad udziela również dermatolog, dr n. med. Magda Łuczkowska, która odpowiedziała już na 780 indywidualnych pytań uczestniczek klubu. W ciągu ostatniego roku Klub Moja NIVEA został doceniony nie tylko przez konsumentki, ale również przez ekspertów – dwiema nominacjami w prestiżowym konkursie Golden Arrow 2016 – mówi Martyna Kostrzyńska, PR Manager NIVEA. Rejestracja w Klubie Moja NIVEA jest bardzo prosta – wystarczy jedynie podać swoje imię i adres e-mail, ewentualnie dołączyć przez Facebook. Szczegółowe informacje znajdują się na www.club.nivea.pl.