Od 160 lat piwo Żywiec towarzyszy Polakom w celebrowaniu ich apetytu na życie. W nowych spotach, które od poniedziałku (26.09.) oglądać można w telewizji, Żywiec w lekki, humorystyczny sposób przedstawia opowieść o niesamowitej „chęci do Ż” jaka przez te wszystkie lata towarzyszyła Polakom. – Taki jubileusz to doskonała okazja by przypomnieć, że za Żywcem stoi autentyczna historia wpisana w życie kolejnych generacji Polaków – mówi Monika Straszak, senior brand manager marki Żywiec.
Dwie 30-sekundowie reklamy emitowane są we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a także na VOD. Ponadto komunikacja Żywca obejmie również media społecznościowe, prasę, nośniki zewnętrzne oraz materiały w punktach sprzedaży.
Zobacz również
W ramach nowej kampanii Żywiec przygotował też szereg działań celebrujących ten ważny dla marki jubileusz. Do sklepów w całej Polsce trafiła właśnie limitowana edycja piwa Żywiec Szampańskie, którym każdy będzie mógł wznieść toast za długie i szczęśliwe Ż.
W październiku z kolei ponownie otwarte zostanie odnowione Muzeum Browaru w Żywcu. Nowoczesna, interaktywna wystawa przystosowana jest do rosnących oczekiwań zwiedzających i jeszcze ciekawiej prezentuje historię Browaru, marki Żywiec i bogactwo piwnego świata.
Kampanię dla marki Żywiec stworzyła agencja Ogilvy&Mather. Motyw przewodni komunikacji oraz materiały POS zaprojektowała agencja JUST. Za działania digital odpowiada agencja Gong, działania PR – Roots PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest. Spot wyprodukował dom produkcyjny Opus Film.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing