…w serii filmów video, dostępnych na stronie marki Jacob’s Creek oraz profilu marki na Facabook’u.
W związku z podjęciem współpracy z ambasadorem, na wybranych butelkach win Jacob’s Creek pojawią się materiały promujące kampanię i zachęcające do odkrywania Australii z Mateuszem Gesslerem.
Zobacz również
Nie bez powodu marka Jacob’s Creek zdecydowała się na współpracę właśnie z Mateuszem Gesslerem, współwłaścicielem restauracji Warszawa Wschodnia.
Mateusz ciągle poszukuje nowych inspiracji i wyzwań. Jest otwarty na nowe, nieoczywiste połączenia smaków. W jego restauracji Warszawa Wschodnia panuje swobodna atmosfera, w której nie ma dystansu między kuchnią a gośćmi – to bardzo australijskie podejście. Ta bezpośredniość oraz promocja kultury wspólnego, dużego stołu idealnie wpisuje się w filozofię marki Jacob’s Creek. – wyjaśnia Maria Spuz-Szpos Marketing Manager Digital & Trendy Brands w Wyborowa Pernod Ricard.
Na stronie Jacob’s Creek powstała specjalna sekcja dedykowana kampanii. Będą tam umieszczane kolejne odcinki serii, w której Mateusz Gessler, w towarzystwie zaproszonych gości oraz Ambasadora Win Jacob’s Creek Wojciecha Cyrana, będzie odkrywał kolejne smaki Australii i pokazywał, jak w prosty sposób dopasowywać wina do przygotowywanych potraw. Będą tam również umieszczane przepisy na dania przygotowywane przez Mateusza w trakcie programu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na stronie kampanii znajduje się już pierwszy film z cyklu, w którym gościem Mateusza Gesslera jest Olga Kozierowska, bizneswoman, autorka platformy i książki „Sukces pisany Szminką”, promujący ideę przedsiębiorczości wśród kobiet.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Premierze kampanii towarzyszą rozbudowane działania promocyjne. Działania public relations prowadzi agencja MSLGROUP, za digital odpowiada Havas Media, a za tworzenie materiałów video odpowiada agencja IQ Marketing.