Julia Kałużyńska posiada ponad 6-letnie doświadczenie w branży social media. Do sierpnia b.r. pracowała w Telma Communications Agency jako social media content manager. Wcześniej przez 3 lata zarządzała działem ePR w ATOM Media Interaktywne (obecnie ATOM Agency). Odpowiadała za działania w mediach społecznościowych dla takich marek jak np. Galbani Polska, Primavera czy Kotányi Polonia, a także nadzorowała projekty social media realizowane m.in. dla Poczty Polskiej, Aflofarmu czy Takeda Polska.
Powierzenie Julii Kałużyńskiej stanowiska head of social media jest podyktowane dynamicznym rozwojem firmy i jej usług. Wśród oferty Bluerank znajdują się m.in. content marketing, social ads i strategia. Działania z zakresu social media są naturalnym dopełnieniem oferty agencji. Jest to zgodne z trendami panującymi na rynku – liczba aktywnych użytkowników social mediów w Polsce stale rośnie. W 2015 roku było to 13 mln, w 2016 roku jest już 14 mln (dane z raportu „Digital in 2016” We are social).
Zobacz również
Oferując usługę social media na profesjonalnym poziomie, którą dodatkowo możemy wesprzeć np. kampanią display czy zapleczem analitycznym, wychodzimy do marketerów z kompleksowym produktem. Również nasza usługa content marketingowa jest teraz wzbogacona o świetny kanał dystrybucji treści, jakim są media społecznościowe – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.