Żądny dobrych zdjęć paparazzo obserwuje dom słynnego śpiewaka operowego. Czy uda mu się przyłapać go w ciekawej sytuacji i zdobyć atrakcyjne ujęcie? To jedna z gier zaproponowana przez KFC użytkownikom Snapchata. Ich zadaniem jest przyłapanie śpiewaka pojawiającego się na ekranie, zrobienie screen’a w najciekawszym momencie i przesłanie snapa do KFC wraz zaproponowanym tytułem włoskiej opery o pysznych bites’ach. Do wygrania są m.in. ładowarki solarne i karty podarunkowe STEAM.
Każda kolejna gra nawiązuje do poszczególnych pozycji z menu 4 Smaki Świata i bazuje na charakterystycznych dla nich elementach. Ostatnia, promująca zestawy bites z meksykańską, pikantną salsą wystartowała w środę, 5 października. Kolejna, w stylu chińskim, ruszy 12 października.
Zobacz również
Nasze digitalowe działania zawsze są wypadkową idei przyświecających KFC, aktualnych trendów oraz dążenia do realizacji nieszablonowych rozwiązań. Monitorujemy gdzie są oraz co lubią dzisiejsi nastolatkowie i na tej podstawie szukamy pomysłów a także odpowiednich kanałów dotarcia do grupy docelowej – komentuje Szymon Dyjach, New Media Specialist AmRest.
Ostatnim takim działaniem było Shake Challenge. Marka zaprosiła do współpracy dwójkę popularnych influencerów – Zuzannę Borucką, znaną jako Banshee, oraz Wielmożnego Igora, którzy na jeden dzień przejęli kanał KFC na Snapchacie i zmierzyli się z popularną zabawą: Prawda czy wyzwanie?
Efektem tej współpracy był awans kanału marki na 4. pozycję w zestawieniu marek najpopularniejszych wśród polskich użytkowników Snapchata. Relacja z wyzwania, jakie marka i fani rzucili młodym influencerom, zaowocowała liczbą ponad 29 tys. wyświetleń. Całościowy zasięg postów wspierających akcję na Facebooku i Instagramie wyniósł ponad 1 mln 350 tys.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampanie zostały przygotowane i zrealizowane przez zespół McCann&MRM.
Słuchaj podcastu NowyMarketing