#niegasswiatła

#niegasswiatła to zwrócenie uwagi na wartość lokalnej produkcji i rodzimych wyrobów, zapobieganie zamykaniu fabryk a w konsekwencji wzrostowi bezrobocia. To wspieranie europejskich przedsiębiorstw i dążenie do polepszenia warunków życia każdego z nas.
O autorze
1 min czytania 2016-10-10

Kampania społeczna #niegasswiatła to pomysł ludzi młodych, patrzących w perspektywie długoterminowej w kontekście swojej przyszłości. Stworzony film ma na celu zachęcenie do wspierania krajowej produkcji i zwrócenie uwagi na poniższe aspekty:

  • temat pochodzenia produktów i miejsca ich wyrobu
  • uświadomienie o skutkach kupowania towarów wyprodukowanych poza Unią Europejską
  • zachęcenie do zakupu wyrobów lokalnych

W filmie widzimy gasnące światło. Coś, co symbolizuje odbiorcy koniec, schyłek czegoś ważnego a zarazem bliskiego ludzkości – w tym przypadku zamknięcie kolejnej fabryki, kolejnych miejsc pracy. W naszej kampanii zwracamy uwagę na aspekty, na które każdy z nas jako konsument ma bezpośredni wpływ – czyli wybór produktów pod kątem rynku pochodzenia.

,,Nazwa kampanii #niegasswiatła zachęca konsumentów do wzięcia sprawy w swoje ręce i przyjęcie postawy aktywnej. Obraz musi szokować, aby wywołał w społeczeństwie jakiekolwiek emocje. Mamy nadzieję, że poprzez kampanię klienci bardziej świadomie będą dokonywać zakupów, a zwłaszcza ta młodsza grupa konsumentów.’’

Wybieram świadomie polskie produkty

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#niegasswiatla

Słuchaj podcastu NowyMarketing