Eksperci Spicy Mobile, którzy od ponad roku analizują sposoby korzystania z urządzeń mobilnych przez polskich użytkowników (badanie Mobience), decydują się na kolejny krok. Tworzą brand Happy Pixel.
Główne zadanie Happy Pixel to wsparcie agencji interaktywnych, domów mediowych oraz klientów bezpośrednich przy przygotowywaniu formatów reklamowych dedykowanych dla mobile marketingu.
Zobacz również
Zespół będzie odpowiedzialny za implementację nowych mechanizmów oraz formatów reklamowych, doradztwo w kwestii konstrukcji i wyglądu mobilnych kreacji reklamowych, a także za przygotowywanie responsywnych kreacji rich mediowych na wszelkie urządzenia mobilne (smartfony oraz tablety).
„Od samego początku powstania Spicy Mobile wspieramy klientów w przygotowaniu formatów reklamowych. Wydzielenie zespołu, który do tej pory wykonał łącznie kilkaset kreacji reklamowych na światowym poziomie, jest naturalną konsekwencją zdobytego doświadczenia oraz ich doskonałej pracy” – przyznaje Rafał Karczewski, członek zarządu Spicy Mobile.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Happy Pixel tworzy 5-osobowa grupa doświadczonych developerów – programistów oraz grafików. Doświadczenie zdobywali projektując kreacje reklamowe dla największych marek w Polsce i za granicą, m.in. Volkswagen, Coca-Cola, Nike, H&M, McDonald’s, PKO BP i wiele innych. Na czele zespołu stanie Maciej Mazurczak, autor kreacji reklamowych m.in. dla IPLI, produktu Polsatu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing