Nowe funkcje Stron na Facebooku ułatwiają pozyskiwanie klientów

Zdolność przyciągania klientów to główny czynnik, który decyduje o sukcesie lub porażce przedsiębiorstwa. Choć sama obecność na urządzeniach mobilnych jest teraz łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej, to wyzwaniem pozostaje wciąż osiągnięcie rezultatów realnie przekładających się na przychód firmy.
O autorze
0 min czytania 2016-10-20

Zaprezentowane dziś funkcje Stron na Facebooku ułatwiają firmom utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. 

Strony na Facebooku to współczesne rozwiązanie mobilne, zapewniające firmom możliwość łatwej komunikacji w każdym miejscu i o dowolnej porze, bez względu na rodzaj urządzeń używanych przez klientów. Aktualnie ponad 60 milionów przedsiębiorstw wykorzystuje strony na Facebooku, a odwiedza je ponad miliard ludzi.

Facebook wprowadził nowe przyciski “Call to action”:

  •  „Shop Now”, czyli przycisk umożliwiający natychmiastowy zakup z sekcji „Shop”,
  • „Get Quote”, dzięki któremu klienci mogą poprosić o wycenę wykorzystując przygotowany wcześniej formularz,
  •  „Request Time”, przycisk CTA ułatwiający koordynację rezerwacji.

Więcej informacji na temat nowości na Stronach na Facebooku na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj