Mali pacjenci podejmują się bardzo niebezpiecznej misji, muszą pokonać wroga, żeby ocalić swoją przyjaciółkę. Bohatersko przedzierają się przez szeregi szturmowców i osiągają upragniony cel, którym tak naprawdę okazuje się… Sami zobaczcie!
Zobacz również
Reklama powstała z okazji ufundowania przez Duracell miliona baterii do zabawek dla dzieci w szpitalach.
PS
To nie pierwsza wzruszająca reklama marki. Tutaj trzy świetne przykłady (jeden również nawiązujący do Gwiezdnych Wojen).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Lego również ma coś do powiedzenia na temat kreatywności swoich najmłodszych fanów.
PS 3
Na koniec absolutny mistrz, który o dziecięcej wyobraźni potrafi mówić, jak nikt inny – John Lewis.
Przeczytajcie również poprzednie części Reklamy dnia.