„Więcej niż reklama – jak to robią Szwedzi” – [KONKURS]

„Więcej niż reklama – jak to robią Szwedzi” – [KONKURS]
W związku z nadchodzącą wystawą „Więcej niż reklama - jak to robią Szwedzi”, mamy dla was trzy wejściówki na wyjątkowe seminarium, które odbędzie się już 3 listopada w Centrum Kreatywności na warszawskiej Pradze.
O autorze
0 min czytania 2016-10-27

Do wygrania w konkursie są trzy wejściówki na zamknięte seminarium „Czy reklama może zmieniać społeczeństwo? Perspektywa szwedzka i polska”, na którym wśród gości specjalnych pojawią się m.in. Walter Naeslund, CEO w Honesty oraz Sara Kristoffersson, kuratorka wystawy, profesor z University Collage of Arts, Crafts and Design ze Sztokholmu.

Seminarium odbędzie się 3 listopada w Centrum Kreatywności w godzinach porannych.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Jaka jest Twoja ulubiona szwedzka marka i dlaczego? Autorów trzech najlepszych wypowiedzi nagrodzimy wejściówkami na seminarium.

Odpowiedzi wysyłajcie na adres [email protected], w tytule wiadomości wpisując „Szwecja konkurs”. Na wasze zgłoszenia czekamy do 30 października, do godziny 12:00.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Rozwiązanie konkursu

(aktualizacja 31.10.2016)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nagrody, czyli wejściówki na seminarium „Czy reklama może zmieniać społeczeństwo? Perspektywa szwedzka i polska” otrzymują Anna Pastuszka Zańczak, Dominika Kołodziejska i Kacper Stępień. Gratulacje!