Co mają wspólnego krowa i ananas? (Reklama dnia)

Co mają wspólnego krowa i ananas? (Reklama dnia)
Znacie odpowiedź na to pytanie? Żeby nie psuć Wam zabawy, od razu zapraszamy do oglądania krótkiego filmu, który powstał w ramach Papaya Films Original Series.
O autorze
1 min czytania 2016-11-02

Papaya Films, w ramach przedsięwzięcia „Papaya Films Original Series”, zaprasza do współpracy filmowców i oferuje im granty na realizację ultrakrótkometrażowych, bo maksymalnie 3 minutowych, filmów na dowolny temat. Wszystko po to, by dać im szansę na realizację własnych, niekomercyjnych pomysłów. Najnowszy z odcinków z serii promuje wegetarianizm, ekologię i zrównoważony rozwój.

Za temat ten wzięła się Julia Rogowska, weganka która na stałe współpracuje z domem produkcyjnym Papaya Films.

„Kiedy dostałam propozycję dołączenia do projektu, tematyka wegańska była dla mnie naturalnym wyborem. Wreszcie miałam szansę zrobić film o tym, co mnie rusza i mam nadzieję, że ruszy też innych. Wybrałam lekką formę, bez straszenia, bo wierzę, że w ten sposób mam szansę dotrzeć do szerszego grona odbiorców, a przede wszystkim nie tylko do wegetarian” – tłumaczy Julia Rogowska

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zamiast epatować kolejnymi dramatycznymi zdjęciami z rzeźni lub ferm futerkowych Julia Rogowska poszła pod prąd i postanowiła zniechęcić fashionistki do naturalnych skór w zupełnie inny sposób. Zrobiła to, pokazując im jak wiele łączy i jak wiele dzieli krowy i …ananasy. Skąd taki pomysł? Bo to właśnie z tych egzotycznych owoców na Filipinach wytwarzana jest eko-skóra, z której polska projektantka z Katowic, Elżbieta Lelek, szyje modne i oryginalne torebki PIÑANA BAG.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Papaya Film stoi również za jedną z ciekawszych reklam, które w ostatnim czasie pokazywaliśmy w naszym cyklu „Reklama dnia” – spotem-teledyskiem stworzonym dla marki Johnnie Walker z udziałem Dawida Podsiadło i Bogusława Lindy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia.