Global SABRE Awards to nagroda, którą otrzymują tylko najlepsze światowe projekty wyróżniające się w konkursach regionalnych. W tegorocznej edycji z 5000 zgłoszonych wybrano 40 zwycięskich kampanii, w tym z regionu EMEA. Wśród nich jedyny polski projekt to #Ocalksiążki. Nagrody zostaną wręczone podczas PRovoke16, 5. edycji Global PR Summit, która odbywa się w dniach 24-26 października w Miami.
Kampania #OcalKsiążki miała na celu zbudowanie poparcia dla Ustawy o książce, której założeniem było wprowadzenie jednolitej ceny na nowości wydawnicze, która obowiązywałaby przez okres 12 miesięcy od ich debiutu na rynku.
Zobacz również
To już 5. nagroda dla kampanii #Ocalksiażki. Projekt został już nagrodzony dwoma Złotymi Spinaczami w 13. edycji konkursu w kategoriach Public Affairs i Lobbying, Kultura i Media, nagrodą Gold SABRE Award (2016) oraz Digital Communication Award (2016).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing