Top Secret to marka skierowana do ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo i rodzinnie, dla których ubiór ma znaczenie i jest sposobem wyrażenia własnej niepowtarzalnej osobowości. Adresaci marki Top Secret akceptują w pełni siebie i środowisko, w którym żyją, stawiają na autentyzm, a moda jest dla nich narzędziem do wyrażania siebie w sytuacjach zawodowych, rodzinnych jak i w czasie wolnym. Londyn to miejsce, które jest wyznacznikiem najnowszych trendów mody, ale również całkowitej swobody ich interpretacji, zwłaszcza w codziennych stylizacjach jego mieszkańców.
Zdjęcia to przekrój przez rozmaite sytuacje w różnych porach dnia – od biegu na biznesowe spotkanie, weekendowy spacer czy spotkanie z przyjaciółmi. Zrealizowana przez Papert Pictures kampania podkreśla styl marki, jednocześnie zaznaczając, że kolekcje Top Secret występują w dwóch liniach od bardziej formalnego stylu po swobodny. W obiektywie Joanny Typek, sesja nabrała ulicznego charakteru – sprawiając wrażenie podglądanych sytuacji, które możemy obserwować na co dzień w dużym mieście. Kampanii towarzyszy film wizerunkowy autorstwa Jacka Jabłońskiego z Papert Pictures.
Zobacz również
Kampania dla Top Secret na sezon jesień-zima 2016/17.
Production: Papert Pictures
Photographer: Joanna Typek
Head of Production: Agata Kruczek / Papert Pictures
Creative Director: Michał Waszkiewicz
Head Designer: Eryk Górski
Project Manager: Agnieszka Kudła
Make-up artist – Pola Dźwigała
Hair Stylist – Emil Zed / Van Dorsen Talents
Production manager: Agata Śliwińska /Papert Pictures
Dir./DoP – Jacek Jabłoński / Papert Pictures
Model: Tobias / MODEL PLUS
Model: Marta Piepióra / Rebel Models
Model: Klaudia Zdanowicz / United for Models
Location Manager – Kinga Kardynal
Retouch: RunRun
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]