„Sendit. Nadaje się najlepiej.” – nowa kampania reklamowa platformy wysyłkowej Sendit

Wystartowała kampania reklamowa firmy Sendit, największej internetowej platformy usług kurierskich na rynku polskim. Działania reklamowe mają zasięg ogólnopolski i obejmują zarówno telewizję, jak i Internet. Za realizację spotów w telewizji odpowiedzialny jest dom produkcyjny F25, a planowaniem...
O autorze
1 min czytania 2016-11-03

… i zakupem mediów zajął się dom mediowy Codemedia.

„Nasza kampania ma za zadanie przede wszystkim zwiększenie świadomości funkcjonowania na rynku takiej usługi. Choć jest ona dostępna już od prawie pięciu lat, ciągle jeszcze istnieje spore grono osób nie wiedzących, w jaki sposób działa i jak można z niej korzystać.” mówi Wojciech Kliber, Dyrektor Zarządzający Sendit.

Akcja reklamowa jest prowadzona w tematycznych stacjach telewizyjnych. Na ekranie pojawią się zarówno spoty 30” oraz 15”. Dodatkowo działania reklamowe otrzymały wsparcie w Internecie: video online (YouTube), tematyczne portale internetowe (display), e-mailingi oraz media społecznościowe.

Za realizację spotów w telewizji odpowiedzialny jest dom produkcyjny F25. Filmy reklamowe są zrealizowane techniką poklatkową. Bohater spotu robi sztuczki z przedmiotami, które pojawiają się przed nim na biurku. Obraz spotu dopełniają słowa lektora, który za pomocą smart rymowanki wymienia powody dla których warto jest korzystać z internetowej platformy Sendit.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Chcemy pokazać, że nadawanie przesyłek przez Sendit jest proste i nie wymaga poświęcenia dużej ilości czasu. Dodatkowo jest bardzo tanie i możliwe bez jakichkolwiek umów” – podsumowuje Wojciech Kliber.

Spot „Nadaje się najlepiej” jest drugą realizacja F25 dla firmy Sendit. W ekipie produkcyjnej zaleźli się: Bartek Hławka – reżyser, operator i scenarzysta, Ola Gęca – kierownik produkcji oraz Marcin Dworucha i Katarzyna Radziszewskaja jako producenci.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Codemedia, który wygrał przetarg na obsługę mediową. Kampania reklamowa potrwa do 10 listopada 2016r.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się