Piłkarskie emocje w nowej kampanii Banku Zachodniego WBK

W najnowszej odsłonie kampanii reklamowej Bank Zachodni WBK ponownie nawiązuje do piłki nożnej, najpopularniejszego sportu w Polsce. Bohaterowie kampanii – komentator sportowy Mateusz Borek oraz bramkarz reprezentacji Polski Łukasz Fabiański – tym razem promują „Szybki kredyt gotówkowy”.
O autorze
1 min czytania 2016-11-07

– My Polacy uwielbiamy futbol, piłkarskie emocje i wspólne kibicowanie. Miliony widzów oglądają mecze swoich ulubionych drużyn, w tym tej najważniejszej, czyli polskiej reprezentacji. Doskonale znamy nie tylko zawodników dających z siebie wszystko na boisku, ale także komentatorów, których głos towarzyszy nam podczas transmisji. Dlatego piłka nożna jest tak ważnym elementem naszej komunikacji marketingowej. Po sukcesie akcji #12zawodnik, realizowanej w czasie Mistrzostw Europy 2016, w jesienno-zimowej kampanii ponownie stawiamy na futbol.– mówi Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Banku Zachodniego WBK.

Najnowsza odsłona kampanii, w której można ponownie oglądać Mateusza Borka oraz Łukasza Fabiańskiego, dotyczy „Szybkiego kredytu gotówkowego”. Kampania nawiązuje do najważniejszych cech kredytu, łatwo dostępnego, przyznawanego według uproszczonej procedury, bez konieczności przedstawiania przez klienta zaświadczenia o dochodach.

Kampania potrwa od 4 listopada do 31 grudnia br. Będzie prowadzona w telewizji (spoty 30” i 15” w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), prasie ogólnopolskiej oraz internecie (portale, serwisy zakupowe i aukcyjne, serwisy VOD, media społecznościowe). Obejmie również reklamę kinową oraz reklamę zewnętrzną.

Za kreację odpowiada agencja Red8 Advertising. Reżyserem spotów jest Łukasz Kośmicki, produkcję powierzono Propeller Film, a postprodukcję – Lunapark Motion Arts Collective. Dom mediowy Starcom odpowiada za zakup mediów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Słuchaj podcastu NowyMarketing