…odtwarzacza cyfrowych materiałów multimedialnych.
Na tle konkurencji NovoDS wyróżnia się nie tylko nowoczesnym designem, ale też przyjaznym i intuicyjnym dla każdego użytkownika interfejsem. Właśnie na prostocie obsługi OSOM STUDIO osadziło koncepcję filmu animowanego. Ma on na celu zarówno promocję NovoDS i jego prezentację nowym klientom, jak i zerwanie z mitem trudnych w obsłudze urządzeń do zarządzania masowo wyświetlanym contentem. Cele te zdefiniowały przygotowany przez agencję scenariusz oraz styl graficzny projektu animowanych elementów.
Zobacz również
PRACE KONCEPCYJNE I REALIZACJA
Fabułę animacji oparto na kontraście, który dodatkowo podkreślił pozytywne cechy NovoDS. Przejście od czasów, gdy informacje przekazywano za pośrednictwem królewskich posłańców, po teraźniejszość, gdzie rolę tę przejęły urządzenia typu NovoDS, ukazuje nie tylko zmianę myślenia o komunikowaniu się, ale też ogromny postęp technologiczny, w myśl którego powstają produkty Vivitek. Bohaterowie filmu – sympatyczne animowane postacie budzą w widzu pozytywne skojarzenia, a dobrze rozpoznawalne symbole pomagają w zrozumieniu zasad działania NovoDS.
Jako iż odtwarzacz dostępny jest w sprzedaży na rynku międzynarodowym, w procesie postprodukcji agencja dodała do filmów lektorów w różnych wersjach językowych oraz dostosowała elementy treściowe animacji do rynków docelowych. Całość opatrzono lekką w odbiorze muzyką, podkreślającą charakter urządzenia i przyjemność płynącą z jego użytkowania. Wszystkie animacje są już dostępne na międzynarodowym kanale Vivitek na platformie YouTube – za ich publikację również odpowiadała agencja.
WSPÓŁPRACA NA WIELU POLACH
Powstałe na potrzeby NovoDS animacje są kontynuacją działań promocyjnych tego urządzenia, prowadzonych przez OSOM STUDIO. Współpraca marek nie ogranicza się tylko do omawianego projektu – agencja prowadzi dla Viviteka również inne działania marketingowe, mające na celu promocję i budowanie świadomości marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing