Liczby ważne dla klienta w świątecznej kampanii Providenta

Świat finansów opisują twarde i chłodne cyfry. Mają jednak zupełnie inny wymiar, jeśli popatrzymy na nie przez pryzmat spełnionych marzeń i emocji, jakie im towarzyszą. Jak chociażby liczba uderzeń serca dziecka, gdy rozpakowuje prezent znaleziony pod choinką. Provident, lider wśród firm...
O autorze
2 min czytania 2016-11-10

…pożyczkowych w Polsce, wystartował właśnie z kampanią świąteczną, w której cyfry nabierają zupełnie innego znaczenia.

Tegoroczna kampania świąteczna marki Provident opiera się na „magii liczb”, które mają bardziej ludzki wymiar. Widzimy rodzinę cieszącą się 100-procentową obecnością przy wigilijnym stole, możemy poczuć wyjątkowy smak 12 dań przygotowanych na 4 ręce. Czujemy także każde z 116 uderzeń serca małego chłopca, który podekscytowany odpakowuje znalezione pod choinką prezenty. W Providencie takie liczby mają znaczenie. Opisują naszą tradycję, oczekiwanie i radość, ale także wzruszenie. Przez to odczytujemy je, jako wyjątkowe.

– Kluczowa obserwacja, która nam przyświecała przy tworzeniu tej kreacji jest taka, że oprócz twardych liczb, takich jak wysokość oprocentowania czy okres pożyczki, dla każdego z nas najważniejszy jest kontekst naszego codziennego życia i własne sprawy, plany, które z pomocą dodatkowych środków chcemy zrealizować – mówi Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kanałami Marketingowymi. – Ta perspektywa jest dla Providenta najważniejsza, bo pożyczki pomagają realizować to, co w życiu konsumentów istotne – ich własne plany. Zgodnie z naszym hasłem „Wierzymy w Twój plan”, chcemy podkreślić wartość emocji, jakie towarzyszą nam, gdy spełniamy swoje cele lub pragnienia. Również te, które wiążą się z tak niezwykłym czasem, jakim są zbliżające się święta. – dodaje.

– Ta kampania odzwierciedla istotne zmiany społeczne – kategoria pożyczkowa nie jest już formą łatania dziury finansowej, lecz dla wielu osób po prostu sposobem na realizację planów, których nie chcą odkładać na później. Poprzez jakość tej produkcji i zdecydowanie wizerunkowy aspekt kampanii chcemy zmieniać postrzeganie pożyczki – mówi Agnieszka Gozdek, Brand Strategy Director Isobar.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spoty będą emitowane w ogólnopolskich stacjach TV, jak również w internecie. Kampanię TV wspierają nośniki BTL. Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Isobar Polska, która od listopada 2015 r. odpowiada za kompleksową obsługę reklamową marki Provident.

Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się Film Produkcja, postproducję zrealizowano w Platige Image, a media zaplanował i zakupił dom mediowy OMD.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Świąteczny konkurs Providenta „Wygraj pożyczkę”

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Świątecznej kampanii towarzyszy specjalna propozycja dla klientów Provident Polska. Każdy, kto w terminie od 9 listopada do 28 grudnia skorzysta z naszej oferty (Pożyczki Samoobsługowej lub Pożyczki Dopasowanej), będzie mógł wziąć udział w konkursie „Wygraj pożyczkę”. Nagrodą dla zwycięzcy jest nagroda pieniężna przeznaczona na spłatę przez Provident całkowitej kwoty pożyczki udzielonej w czasie konkursu oraz związanych z nią kosztów.

By wziąć udział w konkursie należy w ciągu 14 dni od daty wzięcia pożyczki wysłać SMS z numerem pożyczki oraz odpowiedzią na pytanie konkursowe „Napisz co w święta LICZY SIĘ dla Ciebie najbardziej?”. Zgodnie z regulaminem, jury wybierze najbardziej kreatywne odpowiedzi. Każdego dnia począwszy od 23.11.2016, jury wyłoni jednego laureata, któremu Provident spłaci pożyczkę. Provident planuje wyłonić 50 zwycięzców. Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie www.provident.pl.