„Andrzej Bargiel – Śnieżna Pantera” zdobywa social media

Nadszedł czas premiery długo wyczekiwanej superprodukcji CANAL+ DISCOVERY – „Andrzej Bargiel – Śnieżna Pantera”. Aby zaintrygować programem również internautów, stacja zdecydowała się na nietypowy w świecie telewizji krok – równoczesną premierę pierwszego odcinka serii na swoim fanpage’u...
O autorze
1 min czytania 2016-11-15

…na Facebooku. Wszystkich kibiców wyprawy kanał zaprasza przed ekrany telewizorów i komputerów w poniedziałek 14 listopada o 21:00.

Seria „Andrzej Bargiel – Śnieżna Pantera” to oryginalny format kanału CANAL+ DISCOVERY i jednocześnie jedna z najtrudniejszych telewizyjnych produkcji dokumentalnych. Już od 14 listopada, w każdy poniedziałek o 21:00 widzowie będą mogli obejrzeć zmagania Andrzeja Bargiela, który latem tego roku, w rekordowo krótkim czasie 30 dni, zdobył pięć szczytów zaliczanych do prestiżowego tytułu Śnieżnej Pantery. Dodatkowo, z każdego z nich zjechał na nartach.

CANAL+ DISCOVERY postanowiło dać możliwość obejrzenia pierwszego odcinka serii jak największemu gronu widzów. Z tego powodu stacja pokaże go na swoim fanpage’u na Facebooku pod adresem www.facebook.com/CANALplusDISCOVERY. Dokładnie w momencie antenowej premiery fani kanału będą mogli śledzić pierwszą odsłonę produkcji. W komentarzach pod transmisją na pytania widzów będzie odpowiadał sam Andrzej Bargiel.

– Mam nadzieję, że wspólnie będziemy mogli wrócić do tych letnich dni, kiedy w Polsce panowały upały, a my z ekipą musieliśmy mierzyć się z niezwykle niskimi temperaturami, chorobami, problemami technicznymi i pogodą. Już się nie mogę doczekać waszych reakcji – mówi Andrzej Bargiel.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Serię „Andrzej Bargiel – Śnieżna Pantera”, którą dla CANAL+ DISCOVERY wyprodukowało Discovery Networks, będzie można oglądać od 14 listopada w każdy poniedziałek o 21:00. W dniu premiery pierwszego odcinka program będzie odkodowany zarówno dla abonentów nc+, jak i sieci kablowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing