Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Agencja JAMEL przygotowała spersonalizowany kli video dla uczestników gdyńskiego Biegu Niepodległości

Tradycją większości biegów masowych jest to, że każdy biegacz po przekroczeniu mety otrzymuje pamiątkowy medal. Agencja Interaktywna JAMEL poszła o krok dalej i przygotowała dla wszystkich uczestników gdyńskiego Biegu Niepodległości z PKO Bankiem Polskim spersonalizowany klip wideo podsumowujący...
O autorze
1 min czytania 2016-11-17

…ich start w zawodach.

„Nie spotkaliśmy się jeszcze w Polsce z tego typu rozwiązaniami wideo, więc jest to prawdopodobnie pierwsza tego rodzaju kreacja marketingowa w polskim Internecie” – mówi Jakub Formela, Managing Director Agencji Interaktywnej JAMEL.

W ciągu kilku godzin od zakończenia Biegu Niepodległości z PKO Bankiem Polskim wygenerowanych zostało 5436 filmów dla wszystkich biegaczy, którzy ukończyli zawody. W każdym, trwającym 17 sekund klipie umieszczone zostało imię biegacza, osiągnięty przez niego czas, miejsce, które zajął w swojej kategorii wiekowej i klasyfikacji generalnej biegu, a także nagranie momentu, w którym przekracza linię mety.

„Od soboty uważnie obserwujemy sytuację, ze szczególnym uwzględnieniem kanałów social media. Okazuje się, że już w pierwszych 48 godzinach akcji aż 4049 filmów, czyli blisko trzy czwarte z przygotowanych filmów, zostało obejrzanych, 1356 filmów zostało ściągniętych bezpośrednio na urządzenia użytkowników, a 417 z nich zostało udostępnionych w serwisach społecznościowych, co wygenerowało dotarcie do kolejnych 7976 odbiorców” – podsumowuje Jakub Formela.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spersonalizowane wideo jest z wielu względów skuteczniejsze w marketingu niż tradycyjne formy komunikacji i może być wykorzystane do realizacji różnego rodzaju działań promocyjnych. Kierując przekaz bezpośrednio do konkretnego odbiorcy, budujemy silniejszą więź między nim a marką, można przedstawić mu dedykowaną ofertę, dostosować behawioralnie formę i treść komunikacji do jego preferencji lub zachowań w sieci. Przy czym content wideo jest obecnie najbardziej angażujące – mocniej przykuwa uwagę odbiorców i jest przez nich lepiej zapamiętywany, zawarte w nim informacje są lepiej rozumiane, a całość mocniej wpływa na emocje. Samo obejrzenie krótkich, kilkunastosekundowych filmików jest przy tym wygodniejsze i szybsze niż np. czytanie tekstu.

„Wideo jest nie tylko bardzo angażujące – podkreśla Managing Director Agencji Interaktywnej JAMEL – ma również duży potencjał viralowy, ponieważ filmy należą do najchętniej i najczęściej udostępnianych przez internautów treści. Jak wynika z badań już ponad połowa internautów w wieku 18-34 lat deklaruje, że w sieci korzysta głównie z materiałów wideo, oglądając filmy, komentując je i dzieląc się nimi z innymi”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spersonalizowane spoty wideo stworzone dla Gdyńskiego Centrum Sportu i PKO Bank Polski to kolejna realizacja Agencji Interaktywnej JAMEL w zakresie zautomatyzowanych kreacji wideo. Agencja wykorzystuje tę formę do produkcji klipów, w których dane pochodzą z systemów e-commerce, baz ERP, platform marketing automation, a także w kreacjach remarketingowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się