Wkrótce na rynku. ENTR – technologia puka do drzwi

Marka Mul-T-Lock należąca do grupy ASSA ABLOY – światowego lidera w dziedzinie mechanizmów otwierania drzwi oraz systemów zabezpieczających – wprowadza na rynek nowy, innowacyjny zamek ENTR. Rozwiązanie pozwala na wygodne sterowanie drzwiami z poziomu tabletu, smartfonu oraz innych urządzeń...
O autorze
1 min czytania 2016-11-25

…kontroli dostępu.

ENTR to nowatorskie połączenie zaawansowanej technologii z wysokim poziomem bezpieczeństwa. Zamek – kompatybilny z większością rodzajów, typów i wymiarów drzwi – pozwala otwierać je na wiele sposobów, a także nadawać dostęp innym użytkownikom. Promocję produktu wśród polskich odbiorców wspierać będzie zakrojona na szeroką skalę kampania.

Nadchodzi era smart locków

Rosnące zainteresowanie kwestiami bezpieczeństwa i popularyzacja urządzeń cyfrowych ze zdalną kontrolą dostępu to główne czynniki, które przyczyniły się do powstania zamka ENTR. – Tylko podążając za potrzebami klientów, stale rozbudowując i udoskonalając swoją ofertę oraz proponując unikatowe w skali świata produkty jesteśmy w stanie utrzymywać dominującą pozycję w branży zabezpieczeń – komentuje Joanna Skalbaniok, Dyrektor Zarządzający polskiego oddziału ASSA ABLOY. Wprowadzenie urządzenia na polski rynek ma wspierać kampania przygotowana przez agencję Sfera Group z Wrocławia. Hasło przewodnie strategii komunikacji to „ENTR – Era Smart Locka”.

Wieloetapowo, wielowymiarowo

Kampania przygotowana przez agencję Sfera Group prowadzona będzie w telewizji, prasie i Internecie. Głównymi odbiorcami produktu są klienci indywidualni, deweloperzy oraz architekci. Promocję zamka ENTR wesprą także czołowi polscy blogerzy

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

i vlogerzy. Za ich pośrednictwem marka ma nadzieję dotrzeć do szerokiego grona młodych użytkowników, zainteresowanych nowościami technologicznymi. W ramach implementacji strategii agencja odpowiadać będzie także za content marketing, działania z obszaru komunikacji wewnętrznej oraz sprzedażowej. Wprowadzenie produktu na rynek poprzedzają testy urządzenia, które ASSA ABLOY udostępniła swoim pracownikom. – Chcemy, by przedstawiciele naszej firmy mogli w praktyce sprawdzić zalety zamka ENTR. Dajemy im szansę bezpośredniego poznania zasad funkcjonowania i specyfiki urządzenia oraz wystawienia oceny na ile naprawdę ułatwia ono codzienne życie. Wierzymy, że dzięki temu nasi pracownicy staną się niepisanymi ambasadorami nowego produktu i będą promować go z pełnym przekonaniem – mówi Marlena Bogus, Product Manager, odpowiedzialna za koordynację działań promocyjnych.


Zamek ENTR Fot. ASSA ABLOY

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się