Konferencja Marketing Kingdom Warsaw będzie poświęcona najnowszym trendom w dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem działań w obszarze marketingu spersonalizowanego, mobilnego, badań marketingowych oraz content marketingu. Swój udział w prelekcjach zapowiedzieli marketerzy z takich firm jak: Facebook, Shazam, Thomson Reuters, Google, Unilever Hair Care, Rolls Royce Motor Cars, British American Tobacco, VISA i McCann Worldgroup.
Uczestnicy Marketing Kingdom Warsaw wezmą także udział w interaktywnych warsztatach na temat Rozwiązywania Problemów Marketingowych w 48 godzin z Maksymilianem Kallhedem i Abrahamem Abbi Asefawi z brytyjskiej agencji Pop-up, będą też mieli okazję zapoznać się z dwoma prezentacjami z rynku polskiego.
Zobacz również
Pierwsza w historii edycja Marketing Kingdom zorganizowana została w Serbii w październiku 2011 roku. W ciągu ostatnich lat, w kolejnych edycjach konferencji, które odbyły się w 15 krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Azji Środkowej wzięło udział ponad 10 000 specjalistów w dziedzinie marketingu.
Uczestnictwo w konferencji Marketing Kingdom Warsaw jest płatne. Bilety można nabyć na oficjalnej stronie imprezy.
Przy rejestracji do 20 stycznia 2017 roku obowiązuje promocyjna cena 399 EUR od osoby.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Konferencja Marketing Kingdom Warsaw organizowana jest przez P World, międzynarodową agencję kreatywną, która posiada oddziały w 30 krajach na całym świecie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Nowy Marketing” jest partnerem medialnym imprezy.