W jubileuszowym 20. konkursie Kreatura jury przyznało 45 nominacji, 37 wyróżnień, 11 statuetek, grand prix i jedną nagrodę specjalną. Do konkursu napłynęło w sumie 137 zgłoszeń.
Celem, jaki stawiają przed sobą organizatorzy konkursu, jest wyróżnienie i docenienie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace oceniane są pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.
Zobacz również
W jury konkursu zasiadają przedstawiciele społeczności reklamowej, dyrektorzy kreatywni oraz reprezentanci organizacji świata reklamy i mediów.
Szczególnie dużo satysfakcji dał nam wszystkim fakt, że zwyciężyliśmy w ważnej i zawsze mocno obstawionej kategorii jak „Kampania”, pokonując bardzo silnych konkurentów. Do dla nas bardzo ważna nagroda, która pokazuje, że w branży technologicznej można zrobić tak kreatywny projekt, aby pokonać love brands – komentuje Tomasz Michalik, Business Development Director, agencja INSIGNIA.
Akademia Smaku to wielokanałowy projekt kulinarny, w skład którego wchodzą: serial kulinarny emitowany w TVP2, video warsztaty bogate w porady dla gotujących, serwis www.akademiasmaku.pl, będący osią komunikacyjną dla wszystkich działań, kulinarne spotkania w Centrum Domowych Inspiracji, podczas których uczestnicy gotują ze znanymi kucharzami, a także e-magazyny stanowiące kompendium wiedzy na temat kuchni.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz kompleksową obsługę odpowiada agencja INSIGNIA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing