Zastąpił na tym stanowisku Pawła Miklaszewskiego, który został szefem nowo powstałego studia designu – WALK with David. Jednocześnie Miklaszewski nadal pełni funkcję członka zarządu Grupy WALK.
WALK Creative to agencja, która jest w najlepszym momencie swojego rozwoju. Z dorobkiem, nagrodami i w mojej ocenie wciąż przed najciekawszymi i najbardziej spektakularnymi realizacjami. To agencja, która budzi zaciekawienie klientów i w której chcą pracować dobrzy ludzie. Odpowiednie standardy i dobrze zaplanowane procesy pomogą nam skupić się na jakości pracy kreatywnej i szukaniu innowacyjnych rozwiązań – mówi Tomasz Dembiński, CEO WALK Creative.
Zobacz również
Tomasz Dembiński ma pod 18-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 8-letnie w zarządzaniu pracą agencji i firm. Ostatnio jako CEO był związany z San Markos, a wcześniej również na stanowisku CEO z Chocolate Company Polska, gdzie odpowiadał m.in. za wprowadzanie na polski rynek marek premium z segmentu FMCG.
W Grupie WALK na stanowisku CEO będzie odpowiedzialny za zarządzanie pracą trzech business unitów: WALK Creative – specjalizującego się w tworzeniu kreacji ATL, WALK Promotion – realizującego działania BTL, field i shopper marketingowe oraz WALK Digital – dostarczającego rozwiązania interaktywne.
Zmiana na stanowisku osoby zarządzającej częścią kreatywną grupy jest naturalną konsekwencją naszego rozwoju. Odchodzimy od modelu właścicielskiego zarządzania strukturami i oddajemy je w ręce ludzi, w których profesjonalizm i potencjał wierzymy – mówi Paweł Miklaszewski, Partner WALK.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
WALK with David to studio designu, na którego czele wraz z Pawłem Miklaszewskim stanął David Racchi, zdobywca dziesiątek nagród na festiwalach kreatywności (m.in. 3 nagród i nominacji w konkursie Cannes Lions), obejmując stanowisko Head of Design/Partner.
Słuchaj podcastu NowyMarketing