departamenty specjalistyczne (GlobalPractices): Data Technology Innovation oraz Analytics Insights, Capability, Exchange, Business Transformation, Business Development i Communications.
Polska jest jednym z dwudziestu największych lokalnych rynków holdingu Publicis, na którym zrealizowana została transformacja, wynikająca z nowej, ogłoszonej wiosną br., strategii biznesowej Publicis Media.
W wyniku transformacji skonsolidowane zostały departamenty, agencje i kompetencje specjalistyczne, kluczowe z punktu widzenia rozwoju biznesu klientów agencji należących do Publicis Media.
Zobacz również
Kompetencje performance’owe, za które odpowiada Anna Sakowicz, skupione zostały pod globalną marką Performics. Dyrektorem Generalnym jednej z największych w Polsce agencji marketingu efektywnościowego – Performics jest Jakub Bielerzewski, a Business Development Directorem Rafał Sobiczewski, który będzie odpowiadał za rozwój produktu i wiedzy, innowacje oraz partnerstwa, a także rozpoznawalność marki Performics na rynku. Zespół Performics liczy obecnie 80 osób.
Kompetencje strategiczno-kreatywne, produkcyjne, social mediowe i content marketingowe tworzy i realizuje agencja LiquidThread, której 80 osobowym zespołem zarządza Łukasz Borek, Practice Lead Publicis Media Content i Dyrektor Generalny LiquidThread.
– Rozpoczynamy nowy etap działalności Publicis Media. Zmieniamy naszą organizację wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy potrzebują prostego dostępu do wszystkich usług i kompetencji, kluczowych Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
z punktu widzenia ich biznesu. W obecnym kształcie gwarantujemy najwyższej jakości poziom serwisu
w każdym z priorytetowych dla komunikacji marketingowej obszarach, przy ogromnej skali oraz zapleczu merytorycznym, narzędziowym i technologicznym, które współtworzy blisko 600 ekspertów, korzystających
w pracy z klientami z lokalnych i globalnych zasobów Publicis Media – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Media w Polsce.
Departamenty specjalistyczne (Global Practices) będą wspierały każdą z czterech agencji mediowych Publicis Media poprzez dedykowane im zespoły, oferujące dostęp do wiedzy i narzędzi wykorzystywanych w oparciu
o specyficzne potrzeby poszczególnych klientów. Agencje Performics oraz LiquidThread będą natomiast dodatkowo samodzielnie zdobywać nowych klientów i budować własną pozycję na rynku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W marcu br. stanowisko Chief Executive Officera Publicis Media w Polsce objął Piotr Piętka, który wraz
z Moniką Bronowską, Chief Operation Officerem i Albertem Wyszomirskim, Chief Financial Officerem, odpowiadają za wszystkie obszary działalności Publicis Media na polskim rynku.