Warszawska agencja będzie obsługiwać Tymbark w zakresie kreacji ATL-owej oraz digitalu zasięgowego.
– Przetarg miał niezwykle dynamiczny finisz. Dzięki wypracowanym wewnętrznie procedurom umożliwiającym szybką reakcję na potrzeby i pytania klienta, wygraliśmy – mówi Bartłomiej Nowak, dyrektor zarządzający Bardzo.
Zobacz również
W przetargu startowało 5 agencji.
Agencja Bardzo, której założycielem, właścicielem i dyrektorem kreatywnym jest Hubert Stadnicki istnieje od 2006 roku (do 2010 pod nazwą JiS Advertising). Zajmuje się stałą obsługą marek Allegro, Tyskie i Gazeta Wyborcza. W swoim portfolio ma także marki bankowe i ubezpieczeniowe, jak Getin Bank, Noble Bank, Expander, czy Aviva. Zespół Bardzo liczy obecnie 18 osób z dużym doświadczeniem reklamowym, którym zależy na tworzeniu.i egzekwowaniu dobrej kreacji.
W tym roku Bardzo zdobyła srebrną nagrodę na międzynarodowym konkursie Epica Awards 2016 za spot „Gitara” zrealizowany w ramach stworzonej przez nią dla Allegro kampanii „Czego szukasz”. Było to jedyne w tym konkursie wyróżnienie dla polskiej kreacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing