Imagine Nation działała na zlecenie agencji Amplify London, współpracującej przy obsłudze cyklu BURN Battle School Remixed z agencją designerską Sculptivate London. Koncerty odbyły się na przygotowanych przez Imagine Nation scenach o powierzchni 400 m. kw., a elementy scenografii sięgały ponad 9 metrów wysokości. Agencja odpowiadała także za logistykę – cała scenografia została przetransportowana z Krakowa do Moskwy, a następnie wróciła do Polski.
Gwiazdami obu wydarzeń pod egidą napoju energetyzującego BURN były dwie ikony rapu – obchodzący właśnie 25-lecie działalności artystycznej Busta Rhymes oraz DJ Grandmaster Flash. Na scenie w Krakowie (24 września) towarzyszył im O.S.T.R., a w Moskwie (11 listopada) – L’One. Obie imprezy, które zgromadziły po niemal cztery tysiące fanów, były świętami hip-hopu – BURN Battle School Remixed to festiwale kultury ulicznej, podczas których fani mogli nie tylko słuchać wybitnych raperów, ale też oglądać występy breakdancerów czy tworzone na żywo instalacje street-artowe i graffiti.
Zobacz również
Oprócz Imagine Nation, w skład Focus Media Group wchodzą agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage oraz agencja interaktywna Comfitura.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing