Dziwna, niekonwencjonalna reklama pokazuje Mikołaja próbującego nauczyć samotną matkę, jak być lepszym rodzicem poprzez porwanie kobiety i „przeciągnięcie” jej przez dzikie zakątki świata.
Zapierające dech w piersiach zdjęcia pięknych miejsc, niestety nie rekompensują mocnego przekazu reklamy. W rosyjskich mediach zawrzało, kiedy reklama miała swoją premierę, zyskała ona swoich zwolenników, ale także wielu przeciwników.
Zobacz również
„Nadszedł czas, aby pomyśleć o tym, co istotne” to slogan końca kampanii, ale czy aby na pewno przekaz został przez wszystkich dobrze odebrany?
Szef Centrum Kryzysowego Psychologii dla kobiet i dzieci w Rosji skomentowała reklamę: ”Kocham dobrą reklamę. Popieram kreatywności. Ale to jest coś innego. To jest szkodliwe dla naszego społeczeństwa, a nikt z nas tutaj, w centrum kryzysowym nie będzie zaskoczony, jeśli film rzeczywiście zainspiruje kogoś, aby w ramach prezentu na Boże narodzenie dać kobiecie lekcję dobrego macierzyństwa.”
A Wy, co o niej myślicie?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS Bardzo podobna reklama, dotykająca trudnych tematów
Słuchaj podcastu NowyMarketing