Interaktywna Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska już dostępna

IAB Polska po raz piąty opublikował Mapę Podmiotów Internetowych, która od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. W tym roku wprowadzono ważne udogodnienie.
O autorze
1 min czytania 2016-12-22

Mapa jest interaktywna, dzięki czemu nawiązanie kontaktu z potencjalnymi dostawcami usług stało się jeszcze łatwiejsze.  

Mapa stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym.

W odpowiedzi na dynamiczną sytuację branży, aktualizowana jest każdego roku. O intensywnym rozwoju rynku digital świadczy również sukcesywnie rosnąca liczba zgłaszających się firm. Edycja 2016/2017 zawiera 377 logotypów – najwięcej od początku istnienia projektu.

W tym roku wprowadzono ważne udogodnienie – Mapa jest interaktywna.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oznacza to, że po kliknięciu w logotyp wybranej firmy zostaniemy przeniesieni bezpośrednio na stronę naszego potencjalnego partnera.

Główną ideą przyświecającą piątej edycji Mapy Podmiotów Internetowych było maksymalne ułatwienie kontaktu z odpowiednimi firmami branży digital, dlatego wszystkie umieszczone na niej logotypy są klikalne. To wciąż jedyny na taką skalę projekt, który stanowi nie tylko bazę wiedzy o polskim rynku internetowym, ale jest także platformą kontaktową między usługodawcami a usługobiorcami z branży – podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dzięki przejrzystym kategoriom Mapa umożliwia szybkie znalezienie wykonawcy usług z wybranego obszaru digital. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Logotypy marek zostały klarownie pogrupowane w 6 głównych kategorii, dzięki którym w prosty sposób znajdziemy partnera na każdym etapie tworzenia kampanii marketingowej – począwszy od kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi.

Główne kategorie to:

  • Kreacja i realizacja

  • Narzędzia

  • Powierzchnie Reklamowe

  • Analizy

  • E-commerce

  • Usługi

Logotypy na Mapie Podmiotów Internetowych 2016/2017 ułożone zostały według kolejności nadsyłanych zgłoszeń. Firmy miały możliwość wyboru kategorii oraz umieszczenia w nich dowolnej liczby logotypów.

Mapę Podmiotów Internetowych 2016/2017można pobrać tutaj.