Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

GoldenSubmarine z Tatrą!

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine rozpoczęła współpracę z marką piwa Tatra należącą do Grupy Żywiec
O autorze
0 min czytania 2017-01-04

GoldenSubmarine będzie odpowiedzialna za obsługę marki w kanale digital. Agencja zajmie się między innymi prowadzeniem komunikacji w ramach działań w social media oraz realizacją kampanii internetowych. 

Agencja została wybrana w wyniku wygranego przetargu. GoldenSubmarine obsługuje już w kanale digital takie marki, jak Specjal oraz Dziki Sad – również należące do Grupy Żywiec.