Fani GO Sport pozostawili pod postem z transmisją live 1926 komentarzy, które przełożyły się na spory zasięg organiczny i ogromne zaangażowanie pod postem. Dzięki akcji współczynnik zaangażowania wzrósł aż o ponad 1000% bez wydanej nawet złotówki na promocję. Relację live na profilu GO Sport w zaledwie 3 godziny wyświetliło blisko 5 tysięcy osób, zaś liczba odbiorców wynosiła aż 34 791 osób. O odkryciu kolejnych liter tworzących hasło decydowały reakcje i komentarze, w których pojawiały się proponowane litery. Ostatecznie podczas relacji pojawiło się 7 707 reakcji, komentarzy i udostępnień.
To pierwsza akcja tego typu na profilu sportowym. Zaangażowanie obserwatorów było bardzo duże, już w pierwszych 15 minutach uczestnicy napisali ponad 500 komentarzy. Część graczy była aktywna przez cały okres transmisji live. Ta akcja utwierdziła nas w przekonaniu, że działania na żywo to coraz popularniejszy trend – mówi Marta Djakon, social media manager w Lyrebird.
Zobacz również
Decydowanie o działaniach w świecie social media staje się dla użytkowników coraz bardziej ekscytujące. Live streaming można porównać do relacjonowania wydarzeń sportowych na żywo – tak jak komentowanie meczu piłkarskiego. Dlatego ten trend będzie jednym z najważniejszych w 2017 roku dla w digital marketingu; zwłaszcza w branży sportowej. Statystyki mówią same za siebie. Na pewno będziemy wchodzić szerzej z live video dla naszej marki – mówi Piotr Czerpak, koordynator CRM i Internetu w GO Sport Polska.
Transmisja jest dostępna pod linkiem.
Rozkwit działań live na Facebooku sprawia, że proste transmisje powoli zmieniają się w coraz ciekawsze aktywacje, podczas których to fani decydują o wszystkim.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing