Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

K2 dla WWF Polska

K2 zaprojektuje i wdroży nową stronę internetową polskiego oddziału jednej z największych na świecie organizacji chroniących środowisko naturalne – WWF.
O autorze
0 min czytania 2017-01-09

Agencja przygotowała zarówno rekomendację technologiczną, jak i nową strukturę serwisu, ułatwiającą pozyskiwanie informacji o bieżących projektach WWF Polska m.in. o adopcjach zagrożonych gatunków zwierząt.

Nowa strona będzie w przyjazny sposób prezentować efekty dotychczasowych działań realizowanych przez organizację w Polsce i zachęcać potencjalnych darczyńców do współpracy przy podejmowanych przez WWF inicjatywach.

Nowy serwis zostanie wdrożony w życie już w pierwszym kwartale 2017 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj