mPay S.A. to czołowy dostawca rozwiązań z obszaru m-płatności. Flagowym produktem firmy jest aplikacja mPay, która umożliwia kupowanie biletów komunikacyjnych, regulowanie należności za płatne parkowanie czy zasilanie kont telefonicznych. Działania agencji skupione są wokół kampanii AdWords i promocji aplikacji mPay Płatności Mobilne w wersji na Androida.
Kampania prowadzona przez Up&More opiera się na modelu CPA z użyciem optymalizatora konwersji AdWords, precyzyjnie dobranych słowach kluczowych, zainteresowaniach, remarketingu oraz danych demograficznych.
Zobacz również
W przekazie reklamowym podkreślane będą usługi: płatności za parkowanie w Strefie Płatnego Parkowania w miastach: Bydgoszcz, Chrzanów, Częstochowa, Gdańsk, Głogów, Grudziądz, Jasło, Krosno, Łódź, Nysa, Ostrołęka, Poznań, Rzeszów, Słupsk, Sopot, Wałbrzych; a także zakup biletów komunikacji miejskiej w miastach: Białystok, Częstochowa, Głogów, Inowrocław, Kraków, Kraśnik, Lublin, Łódź, Ostrołęka, Poznań, Radom, Rzeszów, Warszawa, Włocławek, Zduńska Wola.
Struktura haseł i reklam dopasowana będzie do wyżej wymienionych miast. Priorytet nałożony na odpowiednio dobrane słowa kluczowe pozwoli na uzyskanie najlepszych efektów z przeprowadzonej kampanii marketingu aplikacji dla firmy mPay S.A.
Agencja Up&More wykorzystuje w kampanii wszystkie produkty Google, aby umożliwić dotarcie do potencjalnych odbiorców na podstawie ich geolokalizacji. Dopasowanie struktury słów do konkretnego użytkownika będzie odbywać się poprzez analizę danych pozyskanych z: wyników wyszukiwania w sklepie Google Play, sieci wyszukiwania Google, sieci reklamowej Google, sieci aplikacji, video na YouTube z formatem In-Stream oraz Discovery.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Promocja aplikacji to jedna ze specjalizacji Up&More. Doświadczenie z prowadzenia działań w tym zakresie, agencja zdobyła m.in. przy współpracy z takimi klientami jak iTaxi czy EcoCar.
Słuchaj podcastu NowyMarketing