Agnieszka Mikrut ma ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu w branży IT. Wcześniej kierowała Działem PR & Marketingu w Axence – firmie rozwijającej rozwiązania do zintegrowanego zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną i bezpieczeństwem IT. Karierę w marketingu w IT rozpoczęła w Londynie, jeszcze podczas studiów. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
PR & Marketing Manager w WEBCON odpowiada za opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej oraz rozwój działu Marketingu i PR.
Zobacz również
– Za cel stawiam sobie z jednej strony wzmocnienie rozpoznawalności marki WEBCON, a z drugiej możliwie merytoryczną i ekspercką promocję naszej technologii. Wierzę, że WEBCON Business Process Suite jest idealnym partnerem dla wszystkich organizacji, które chcą dołączyć do cyfrowej transformacji zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Głównym wyzwaniem w najbliższym czasie będzie dla mnie przeprowadzenie kampanii informacyjnej wprowadzającej w digitalizację organizacji oraz nowe oczekiwania, jakie stawiane są przez biznes działom IT – mówi Mikrut.
W działaniach PR spółkę WEBCON wspiera agencja Planet PR.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce