Wiktor Orzeł w branży marketingowej pracuje od ponad 5 lat. Lekkie pióro i umiejętność tworzenia nieszablonowych narracji zawsze były jego mocną stroną. Specjalizuje się w obszarze działań redakcyjnych oraz budowania ich efektywnej synergii z komunikacją w mediach społecznościowych. Jest redaktorem prowadzącym kilku portali branded contentowych.
Pasjonuje się literaturą. Prowadzi także własny portal dla początkujących pisarzy. Pod koniec stycznia wydana zostanie jego debiutancka powieść pt.: „I tak dalej”, której główne tło fabularne stanowi dekadencki Kraków.
Zobacz również
Pracował między innymi dla: Grupy Żywiec, Bosch, Siemens, Bonduelle, Lindt & Sprüngli, Skoda, BIOMED, Unicard, szkla.com, BrainSHARE IT, Jurajska, Amway.
Z Wiktorem mam przyjemność pracować od blisko 3 lat, podczas których zrealizowaliśmy wspólnie kilkanaście kampanii content marketingowych – mówi Grzegorz Miłkowski, dyrektor zarządzający ContentHouse. W tym roku, jako manager, Wiktor zajmie się rozbudową naszego działu redakcyjnego w agencji, dostosowując go do nowych klientów ze specjalistycznych branż. Wśród nowych tematów, w których specjalizować się będzie redakcja ContentHouse pod kierownictwem Wiktora, są takie obszary tematyczne, jak: technologie IT, usługi finansowe, motoryzacja oraz kulinaria.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]