Gatta i Justyna Steczkowska dla przedsiębiorczych kobiet

Gatta, kobieca marka wsparła cykl spotkań przedsiębiorczych kobiet pod hasłem „Wielka Wymiana Kontaktów”, a jej ambasadorka – Justyna Steczkowska – zdecydowała się napisać osobisty list do uczestniczek wydarzenia.
O autorze
1 min czytania 2017-01-26

Pasja = inwestycja

Nie od dziś wiadomo, że networking jest jednym z kluczowych elementów sukcesu w biznesie. Zapotrzebowanie na spotkania kobiet, którym zależy na rozwoju swojej kariery zawodowej, jest coraz większe. Kobieca Gatta doskonale to rozumie i wspiera inicjatywy, które dostarczają wiedzy oraz inspirują wszystkie kobiety do uczynienia ze swojej pasji inwestycji w postaci własnego biznesu. Jednym z takich wydarzeń jest cykl spotkań biznesowych organizowanych pod hasłem „Wielka Wymiana Kontaktów” („WWK”).

Justyna wspiera kobiety

Rozwijanie biznesu to bardzo trudny czas, który wymaga dużej aktywności i wysiłku. Doskonale wie o tym Justyna Steczkowska, która rozumie ile pracy i wytrwałości wymaga sukces. Ambasadorka marki Gatta w swoim liście do kobiet pisze:

Gratuluję Wam osiągniętych już sukcesów – i trzymając kciuki za kolejne – życzę Wam, żebyście dumnie kroczyły do przodu, a jak nawet trafi się gorszy dzień (czego nikomu nie życzę) zaśpiewały sobie słynną piosenkę Edith Piaf »Niczego nie żałuję«. Koncentrujmy naszą energię na tym, co dobre, na naszych małych i wielkich sukcesach – rodzinnych i zawodowych – poświęcajmy ją na swój rozwój osobisty i harmonię ze światem” – napisała w liście do uczestniczek wydarzenia Justyna Steczkowska.

Dlaczego Gatta

Spotkania biznesowe „WWK” to doskonały moment na wymianę kontaktów, doświadczeń i patentów na efektywną budowę biznesu. „Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że współczesna kobieta stara się być aktywna na polu prywatnym i zawodowym, to trudne wyzwanie. Gatta jako kobieca marka chce w tych staraniach wspierać kobiety” – komentuje Anna Gołębicka, doradca Zarządu ds. marketingu i strategii Gatta i dodaje: „Gatta konsekwentnie stara się rozumieć kobiety i inspirować ich potrzebami w przygotowywaniu kobiecych, funkcjonalnych produktów, ale również wspierać je zawodowo. To obowiązek marek wytrwale realizujących swoją misję i starających się pozostawać w ścisłym kontakcie z klientami”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji nt. projektu „Wielka Wymiana Kontaktów” można znaleźć na stronie: http://www.twojapasjatwojafirma.pl/wwk/ oraz na oficjalnym profilu marki Gatta na Facebooku: https://www.facebook.com/GattaOfficial.

Słuchaj podcastu NowyMarketing