Do zespołu Value Media (Group One) dołączył Paweł Morawiecki i objął stanowisko Senior Communication Plannera w zespole Igi Wachowicz, Communication Director. Zespół odpowiedzialny jest m.in. za obsługę marek Hochland i Suzuki.
Morawiecki z branżą mediową związany jest od 2005. Swoją karierę rozpoczął i kontynuował do tej pory w domu mediowym MEC, gdzie specjalizował się w działaniach w kanałach telewizyjnych. Odpowiedzialny był za prowadzenie kampanii dla takich klientów jak: Walmark, Infor, Wydawnictwo Bauer, Nest Bank, Johnson&Jonhson czy Calz Polska.
Zobacz również
Jednocześnie w strukturach agencji awansowała Aleksandra Kulik i objęła stanowisko Communication Director. Ola z Value Media ponownie związana jest od roku, gdzie początkowo jako Communication Manager zajmowała się obsługą marek Castorama, Nazwa.pl, LOT. W nowej roli będzie odpowiedzialna za zarządzenie 8-osobowym zespołem i kontynuację działań dla wspomnianych firm.
– Cenimy ekspercką wiedzę i doświadczenie Oli, tym co miało największy wpływ na jej awans i rosnącą rolę w naszej organizacji jest umiejętność budowania silnych relacji i motywowania zespołu. Połączenie tych dwóch elementów przekłada się na efekty biznesowe naszych klientów. – komentuje Jakub Bieńkowski, Group Account Director, Value Media (Group One).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]