… w kanałach social mediowych Mitsubishi Motors Polska.
”Media społecznościowe bez wątpienia są kluczowym narzędziem komunikacji z klientami, którzy masowo korzystają z tych kanałów a badania trendów wskazują, że to tylko początek tej rewolucji. Stąd nasza decyzja, by mocno rozwinąć ten ważny obszar i podjąć współpracę z niezwykle doświadczonym partnerem, jakim jest agencja Kalicińscy.com. Jesteśmy pewni, że wspólnie osiągniemy założone cele, które przyczynią się do wzrostu świadomości marki Mitsubishi.” – podkreśla Łukasz Wójcik – dyrektor działu marketingu i PR polskiej filii Mitsubishi Motors.
Zobacz również
Do zadań agencji Kalicińscy.com będzie należało prowadzenie działań w mediach społecznościowych, które będą kształtowały pozytywny wizerunek marki oraz wspierały sprzedaż oferowanych przez nią produktów.
„Strategia komunikacji mediów społecznościowych Mitsubishi jest zorientowana na cel prowadzenia pośredniej sprzedaży produktów oraz mocną integrację z działaniami PR. Kładzie ona duży nacisk na budowanie świadomości japońskich korzeni marki, dewizy Drive@earth oraz oferowanego portfolio, którego flagową cechą charakterystyczną jest napęd 4×4. Niemniej jednak, przewodnią myślą jest budowanie dialogu z konsumentami tam, gdzie to oni chcą go nawiązać i go prowadzić.” – Michał Szczepański, Creative Strategist Kalicińscy.com
Komunikacja marki prowadzona będzie na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Kalicińscy.com odpowiedzialni będą również za reklamę marki w social media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing