Najważniejsze wydarzenie dla Państwa marki w 2016 roku
W 2016 roku PolskiBus.com zaczął rozwijać drugi filar swojej działalności tj. platformę integrującą polskich i międzynarodowych przewoźników autokarowych. Już teraz na naszej stronie internetowej pasażerowie mają do dyspozycji największą siatkę połączeń, dzięki której mogą udać się w podróż do 124 miast w całej Polsce i za granicą, a wszystko to w ramach naszych oraz partnerskich linii.
Istotną nowością systemową jest również możliwość rezerwacji podróży łączonej. W ramach jednego wyszukiwania pasażer otrzyma gotową propozycję najlepiej dopasowanej, dwuetapowej podróży z jedną, atrakcyjną ceną. Dzięki tej funkcjonalności połączone zostają miasta, które do tej pory nie były ze sobą bezpośrednio skomunikowane.
Zobacz również
Najważniejszy sukces dla Państwa marki w 2016 roku
Przede wszystkim naszym największym sukcesem jest utrzymanie pozycji lidera na rynku przewozów autokarowych. Kolejny rok z rzędu wyznaczamy nowe kierunki rozwoju branży. Pomimo pojawiającej i rozwijającej się konkurencji, wciąż jesteśmy najchętniej wybieranym przewoźnikiem, a świadczy o tym fakt, że w listopadzie tego roku przewieźliśmy 20 – milionowego pasażera na pokładzie naszego autokaru.
Za ogromny sukces uważamy rozwój wspomnianej wcześniej platformy integrującej przewoźników autokarowych. Projekt ten jest stale rozwijany, ponieważ cieszy się dużą popularnością i uznaniem wśród naszych pasażerów. W tej chwili mamy w swojej ofercie połączenia aż 10 dodatkowych przewoźników.
Najtrudniejsze wyzwanie dla Państwa marki w 2016 roku
Rynek, na którym działamy, zmienia się dynamicznie, pojawia się nowa konkurencja, oczekiwania podróżnych również cały czas rosną. Staramy się bardzo elastycznie podchodzić do potrzeb klientów oraz na bieżąco reagować na zmiany zachodzące na rynku przewozów pasażerskich. Nieustannie naszym największym wyzwaniem jest zaskakiwanie naszych klientów kolejnymi nowościami oraz bycie zawsze o krok przed konkurencją. Jest to motywacja do dalszej ciężkiej pracy, szukania usprawnień w funkcjonalności zarówno naszej strony internetowej, jak i dopasowania siatki połączeń w taki sposób, aby każdy znalazł tam coś dla siebie. Od samego początku wyznaczamy nowe trendy w branży transportu publicznego i chcemy utrzymać ten trend w kolejnych latach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Najciekawsze trendy dla Państwa marki w 2016 roku
Nasz biznes od początku działalności skupia się na działalności on-line. Cały czas rozwijamy naszą stronę internetową wprowadzając nowe funkcjonalności. Widzimy, że branża idzie w kierunku konsolidacji i podjęliśmy już działania mające na celu wykorzystanie tego trendu. Już teraz jesteśmy jednym z najpopularniejszych brandów branży transportowej w Polsce, a wraz z rozwojem naszej oferty będziemy stawać się coraz więksi i mocniejsi, a nasza oferta jeszcze bardziej atrakcyjna dla dotychczasowych oraz nowych klientów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak oceniają Państwo obecną kondycję branży marketingowej w Polsce?
Marketing w Polsce jest na bardzo wysokim poziomie – coraz ciekawsze kampanie i bardziej odważne posunięcia. Tego właśnie oczekują konsumenci. Nie lada wyczynem jest skupić uwagę konsumenta na konkretnym produkcie. Przed osobami zajmującymi się marketingiem stoi wyzwanie, aby przyciągnąć uwagę coraz bardziej wymagających i świadomych konsumentów. Aby zaspokoić ich potrzeby i trafić do nich z przekazem marketerzy wykorzystują coraz to ciekawsze i mniej oczywiste kanały dotarcia. Coraz częściej zauważalna jest aktywność w sferze social media, a w szczególności współpraca z influencerami prowadzącymi blogi i vlogi.
Jakie macie Państwo najważniejsze plany na 2017 rok?
Na przyszły rok planujemy kilka nowości, natomiast nie chcielibyśmy zdradzać naszych planów z wyprzedzeniem. To, co możemy powiedzieć, to na pewno cały czas będziemy rozwijać naszą działalność digitalową. Dodatkowo będziemy dalej rozwijać naszą platformę sprzedażową, wprowadzając kolejne nowości.
Jakie wyzwania czekają Państwa w 2017 roku?
Szykuje nam się dużo zmian i mocniejsze wejście w sferę mobile. Nasze kanały social media staną się głównym kanałem dotarcia do konsumentów. Będzie nas jeszcze więcej, będziemy jeszcze bardziej angażowali naszych fanów i pasażerów. To będzie stanowiło prawdziwe wyzwanie, żeby ich nie zanudzić i ciągle zaskakiwać. A co najważniejsze, będziemy chcieli wciągać do naszego świata kolejnych, coraz młodszych konsumentów.
Jakich trendów możemy spodziewać się w 2017 roku?
Dominacji sfery mobile. Jeszcze większego wpływu blogerów, youtuberów i instagramsów na decyzje konsumentów, a co za tym idzie coraz większej współpracy pomiędzy nimi a markami. Stawialibyśmy, że pojawi się więcej ciekawych działań ambientowych. Doświadczenia „dodane” do produktu będą cenniejsze niż jego jakość czy cena. A poza tym? Przyszłość pokaże i nie możemy się jej doczekać.
Czy któreś kanały znacząco stracą lub zyskają na znaczeniu?
2017 rok będzie należał do Snapchata, Instagrama i Youtube’a, które najprawdopodobniej będą się rozwijać jeszcze szybciej niż dotychczas.