Agencja będzie odpowiedzialna również za wizerunek korporacyjny firmy.
Multi Communications zajmie się doradztwem strategicznym oraz planowaniem i realizacją działań komunikacyjnych firmy Huawei w Polsce. – Współpraca z Huawei to dla nas zaszczyt. Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać sukces firmy w Polsce – komentuje Mariusz Pleban, CEO i prezes Multi Communications.
Zobacz również
Działalność firmy Huawei koncentruje się na trzech obszarach:
-
Carrier Business Group, która przy długotrwałej współpracy z operatorami, zapewnia stały i szybki dostęp do sieci dla polskich użytkowników. Technologie tworzone dla sektora telekomunikacyjnego mają za zadanie wspierać operatorów w transformacji cyfrowej – Huawei był m.in. odpowiedzialny za budowę sieci 4G w 140 krajach na świecie. Co ważne, do 2018 roku firma przeznaczy ponad 600 mln USD na rozwój sieci 5G.
-
Enterprise Business Group jest odpowiedzialna za tworzenie produktów i rozwiązań w obszarze systemów chmurowych oraz centrów danych. Firma tworzy zarówno pojedyńcze urządzenia i elementy infrastruktury, jak i w pełni funkcjonalne, samodzielne systemy komputerowo-serwerowe, a także kompletną infrastrukturę sieci bezprzewodowych, bezpieczeństwa i zunifikowanej komunikacji. Rozwiązania Huawei Enterprise są wykorzystywane m.in. w przemyśle transportowym, sektorze edukacyjnym, energetycznym, finansowym, zdrowotnym czy publicznym. Ich cechą szczególną jest niemal nieograniczona skalowalność, która dopasowuje się do potrzeb nawet najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
-
Consumer Business Group dostarcza na rynek produkty konsumenckie – w tym smartfony, tablety, modemy, routery oraz wearables, czyli tzw. urządzenia ubieralne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Komunikacja produktowa realizowana przez Multi Communications dla dywizji Consumer Business Group obejmie wszystkie kategorie produktów oferowanych przez Huawei – smartfony, tablety oraz akcesoria mobilne. Agencja zadba o media relations, plasowanie produktów w kluczowych mediach i relacje z blogerami. Zajmie się także organizowaniem oraz wsparciem komunikacyjnym wydarzeń z udziałem przedstawicieli mediów (konferencje prasowe, briefingi itp.).
W ramach komunikacji korporacyjnej Multi Communications będzie odpowiedzialne za doradztwo strategiczne, wsparcie w zakresie programów CSR realizowanych przez Huawei na rynku lokalnym oraz bieżącą komunikację media relations. Wesprze również organizację eventów branżowych oraz innych wydarzeń.