FACE IT! zajmie się public i media relations, komunikacją w social mediach, akcjami specjalnymi oraz organizacją eventów. Projekt prowadzi Dorota Steliga, Account Director i Magdalena Pytkowska, Junior Account Executive. Agencję wybrano w wyniku przetargu, umowę podpisano na czas nieokreślony.
Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych to jedna z najliczniejszych grup zawodowych w Polsce, licząca ponad 300 tys. członków. Samorząd pielęgniarek i położnych powstał na mocy ustawy z dnia 19.04.1991 o samorządzie pielęgniarek i położnych. NIPIP informuje o kierunkach rozwoju pielęgniarstwa i położnictwa w Polsce, często przedstawia zajmowane stanowisko w sprawach dotyczących stanu zdrowia społeczeństwa i polityki zdrowotnej państwa oraz organizacji ochrony zdrowia.
Zobacz również
– Stale działamy na rzecz pielęgniarek i położnych, prowadzimy aktywności, których celem jest z jednej strony dbałość o standardy pracy, z drugiej zaś chcemy, by nasza praca była dostrzegana i właściwie wynagradzana. Pielęgniarka i położna to zawody o wysokiej randze ważności społecznej, a jednak wciąż mało osób docenia trud, jaki wkładają w codzienną pracę. Wierzymy w to, że działania PR agencji Face it!, pomogą w realizacji naszych planów na rzecz pacjentów i naszego zawodowego środowiska – mówi Zofia Małas, prezes Naczelnej Rady Pielęgniarek i Położnych.
Agencja Face it! działa od 2012 roku. Prowadzi m.in. działania PR dla kanałów telewizyjnych, jak: France 24, Romance TV, Motowizja, ARTE, a także Cinema City i Wyższej Szkoły Artystycznej oraz klientów z branży kosmetycznej, medycznej, FMCG i innych. Obecnie agencja obsługuje m.in. takie brandy, jak Paese, Stema, Prelios, Toptextil, Shop Doctor.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell