… internecie i aktywacjami w mediach społecznościach.
Porcja radości prosto z lodówki
Hasło kampanii: “Łyk słońca na każdą pogodę” przypomina, że świeże soki, które dzięki Victorii Cymes trafiają do sklepowych lodówek, są doskonałym źródłem energii, niezbędnej do tego, aby cieszyć się życiem i doceniać jego dobre strony w każdych okolicznościach. Sięganie po świeży sok, pełen witamin i minerałów, może stać się codziennym gestem, dzięki któremu życie nabiera kolorów. W reklamie pojawią się Świeże Soki Cymes z polskich warzyw i owoców, w wariantach: Marchew, Marchew-Seler, Jabłko.
Zobacz również
„Zaprosiliśmy do współpracy panią Weronikę Książkiewicz, ponieważ uważamy, że dobrze symbolizuje nasze konsumentki: kobiety pełne energii i pasji, odważnie podejmujące codziennie nowe wyzwania, ale też doceniające dobre strony życia” – mówi Prezes firmy Victoria Cymes sp. z o.o., Lech Krukowski. – „Również Victoria Cymes podjęła wyzwanie, rozpoczynając produkcję soków jednodniowych. Świeże Soki Cymes to dla nas bardzo poważne zobowiązanie, dużo większe niż tylko zobowiązanie do dostarczania na rynek produktów najwyższej jakości. Formuła soków jednodniowych oznacza, że nasz produkt dostarczamy do sklepów codziennie. Każdego dnia w sklepowych lodówkach pojawia się nowy sok, przywożony bezpośrednio z naszego zakładu. Nie może go zabraknąć nawet na jeden dzień – zawsze jest na czas i zawsze jest świeży”.
Gwiazdy na planie reklamy soków Cymes
Do czerpania radości z życia, i to niezależnie od okoliczności, zachęca Weronika Książkiewicz – aktorka znana z filmów: „Planeta Singli”, „Rozmowy nocą”, „Los numeros”, „Podejrzani zakochani”, ostatnio grająca w serialu „Na Noże”. O jej wizerunek podczas kręcenia reklamy zadbała śmietanka polskich stylistów, makijażystów: Bartek Indyka, ubierający między innymi Margaret i Małgorzatę Rozenek; Mirela Zawiszewska (stylistka fryzur) i Justyna Osińska (makijażystka) – team znany z wielu produkcji filmowych, m.in. Na Noże, Szpilki na Giewoncie i Lejdis.
Zdjęcia Weroniki Książkiewicz, które zobaczymy w kampanii prasowej i internetowej wykonał Maciej Nowak, fotograf młodego pokolenia. Na swoim koncie ma już sesje z plejadą polskich gwiazd m.in. Edytą Górniak, Nataszą Urbańską czy Margaret.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kampania startuje 17.02.2017 w kanałach ogólnopolskich telewizji (spoty 15 s. i billboardy sponsorskie 8 s.). Będą ją wspierać działania PR, online i aktywności w social mediach. W sklepach pojawią się nowe materiały POS z wizerunkiem Weroniki Książkiewicz. Kreację i spot przygotowała agencja MK Group, kampanię TV zaplanował i zakupił dom mediowy U2.
Słuchaj podcastu NowyMarketing