Zalando i A$AP Rocky łączą style

Zalando tworzy niezwykłą przestrzeń A$AP Hotel, w sezonie wiosna-lato 2017 zachęcając wszystkich do eksperymentowania z ulubionymi markami. Koncepcja kampanii „Remix Fashion” polega na łączeniu ubrań popularnych marek z tymi z wyższej półki.
O autorze
1 min czytania 2017-02-20

W surrealistycznych wnętrzach hotelowych A$AP Rocky ze swoją ekipą towarzyszą czterem dziewczynom, których walizki podczas pobytu w A$AP Hotel wylądowały w innych pokojach.

A$AP Rocky, którego Business of Fashion, Highsnobiety czy Complex okrzyknęły gwiazdą o najbardziej wpływowym stylu sprawia, że akcja „Remix Fashion” przybiera niespodziewany zwrot, inspirując top modelki do łączenia ze sobą urbań popularnych marek z tymi z wyższej półki. W teledysku z pogranicza mody i muzyki A$AP Rocky ze swoją ekipą podmieniają walizki gości, o czym dziewczyny dowiadują się po zakwaterowaniu w odzwierciedlających ich styl pokojach. A$AP, znany z mieszania ubrań w różnych przedziałach cenowych, zachęca modelki do tego, aby wyraziły swój styl, eksperymentując z markami i daje im przy tym wolną rękę, a wszystko to dzieje się z jego muzyką w tle.

Bohaterki klipu – Jourdan Dunn, Andreea Diaconu, Kris Gottschalk i Julia Nobis – cechuje pewność siebie i gotowość do przekraczania granic w wyrażaniu swojej osobowości. Po dotarciu do A$AP Hotel każda z nich ma na sobie własny zestaw złożony z ubrań dostępnych w Zalando. A$AP, który chętnie łączy modę miejską z elementami luksusowymi, zachęca dziewczyny do tego, aby puściły wodze wyobraźni i stworzyły własne stylizacje, wybierając ubrania najciekawszych marek w różnych przedziałach cenowych.

„Bardzo cieszymy się z kontynuacji współpracy z A$AP Rocky’m po jego występie na zeszłorocznej edycji Bread&Butter w Berlinie. ‘Remix Fashion’ to kampania, która ma zachęcić kobiety do eksperymentów polegających na łączeniu ze sobą ubrań popularnych marek z tymi z wyższej półki, a jej bohateriami są A$AP oraz cztery modelki. Klip z pogranicza mody i muzyki to nowy format, którym chcemy zaskoczyć i zainspirować naszych klientów”, tłumaczy Carsten Hendrich, VP Brand Marketing Zalando. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia do kampanii „Remix Fashion” odbyły się w Los Angeles, a za kamerą stanął mieszkający w Nowym Jorku reżyser Gordon von Steiner. Film stanowi centralny element kampanii internetowej, która promowana będzie również za pośrednictwem prasy, reklamy OOH oraz w kanałach marketingowych Zalando. Oficjalną premierę kampanii zaplanowano na 19 lutego 2017 i można ją zobaczyć na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing