Agencja Deloitte Digital będzie odpowiadać za wdrożenie i przeprowadzenie nowej kampanii wizerunkowej digital. Celem jest repozycjonowanie marki w grupie słonych przekąsek. Start działań planowany jest wiosną 2017 roku.
Jak podkreśla Katarzyna Rogowska, Brand Manager marek Star, Mr Snaki i Sunbites – O wyniku przetargu zadecydowało uwzględnienie specyfiki grupy docelowej, zaadresowanie celów strategicznych marki oraz wyróżnialny koncept na tle kategorii.
Zobacz również
W chwili obecnej obydwie strony formalizują warunki i zasady współpracy.
Star to kolejny nowy klient agencji Deloitte Digital. Z końcem 2016 roku w wyniku wygranych przetargów do grona klientów agencji dołączyły Pizza Hut, Mazda i Getin Bank, a PepsiCo przedłużyło współpracę na markach Pepsi i Mirinda.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]