Paulina Weisgerber i Agnieszka Staszczak, pracując jako team kreatywny na stanowiskach senior art directora i copywritera, będą odpowiadać za tworzenie konceptów kreatywnych dla wybranych klientów agencji.
Paulina Weisgerber do Lubię to trafiła z 180 heartbeats + Jung von Matt, gdzie pracowała jako art director. Swoją przygodę z reklamą rozpoczęła w Oglivy&Mather, a następnie związała się z agencją Leo Burnett, gdzie pracowała w dziale digital na stanowisku digital art directora.
Zobacz również
Agnieszka Staszczak, która przez ostatnie trzy lata związana była z agencją 180 heartbeats + Jung von Matt, gdzie pracowała na stanowisku copywritera. Tam też współtworzyła realizowaną z Getin Bank akcję „Zbliż Wakacje”, która zdobyła złoto w Innovation AD 2016. Wspólnie z Pauliną Weisgerber realizowały projekty dla klientów takich jak: Google, Zwolnieni z Teorii czy Avon. Ich ostatnim, zrealizowanym tam projektem jest kampania dla Budżetu Partycypacyjnego Miasta Stołecznego Warszawa.
Katarzyna Smolińska w Lubię to – linked by Isobar objęła stanowisko art directora. Do agencji przeszła z Leo Burnett, gdzie jako digital art director współtworzyła koncepty dla klientów takich jak Samsung, Vision Express i Metlife. Współpracowała również z wrocławską agencją Effectica oraz realizowała projekty jako freelancer.
Lubię to – linked by Isobar jest wielokrotnie nagradzaną agencją interaktywną. Agencja działa w ramach polskiego oddziału grupy Dentsu Aegis Network. W roku 2016 została wyróżniona tytułami „Najbardziej efektywnej agencji roku” w konkursie Effie Awards oraz agencji roku wg magazynu „Media&Marketing Polska”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing