Intensywny wzrost sprzedaży w ujęciu LfL, silne kampanie marketingowe, liczne współprace z influencerami, a także launch odświeżonego konceptu we flagowych sklepach – to tylko kilka z osiągnięć, jakimi w ostatnich latach może pochwalić się New Look. Stały rozwój i aktywne działanie firmy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej zostało docenione na dziewiątym CEE Retail Real Estate Awards EuropaProperty, gdzie wyróżniono ją aż w dwóch kategoriach: Fashion Retailer of the Year oraz Retailer of the Year 2016.
Prestiżowy międzynarodowy konkurs, w którym uczestniczą tylko najlepsze marki, to obiecująca perspektywa rozwoju dla każdej firmy. New Look jako zdobywca dwóch nagród Retail Awards, uznany został nie tylko za godnego zaufania sprzedawcę, ale także doskonałego stratega, konsekwentnie umacniającego swoją sieć sprzedaży.
Zobacz również
Rok 2016 był dla marki czasem dynamicznym, pełnym wzrostów i sukcesów ekonomicznych, co doceniają nie tylko specjaliści z rynku sprzedaży detalicznej, ale i stale zwiększające się grono zadowolonych klientów, codziennie odwiedzających jej sklepy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]