New Look zdobywcą aż dwóch nagród CEE Retail Awards 2016

Dla brytyjskiej marki New Look, światowego odzieżowego giganta, 2017 rok rozpoczął się prawdziwymi sukcesami. Podwójna nagroda w prestiżowym konkursie Retail Awards to idealne podsumowanie wytężonej pracy w ostatnim roku i zapowiedź nowego rozdziału w historii firmy.
O autorze
1 min czytania 2017-02-28

Intensywny wzrost sprzedaży w ujęciu LfL, silne kampanie marketingowe, liczne współprace z influencerami, a także launch odświeżonego konceptu we flagowych sklepach – to tylko kilka z osiągnięć, jakimi w ostatnich latach może pochwalić się New Look. Stały rozwój i aktywne działanie firmy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej zostało docenione na dziewiątym CEE Retail Real Estate Awards EuropaProperty, gdzie wyróżniono ją aż w dwóch kategoriach: Fashion Retailer of the Year oraz Retailer of the Year 2016.

Prestiżowy międzynarodowy konkurs, w którym uczestniczą tylko najlepsze marki, to obiecująca perspektywa rozwoju dla każdej firmy. New Look jako zdobywca dwóch nagród Retail Awards, uznany został nie tylko za godnego zaufania sprzedawcę, ale także doskonałego stratega, konsekwentnie umacniającego swoją sieć sprzedaży.

Rok 2016 był dla marki czasem dynamicznym, pełnym wzrostów i sukcesów ekonomicznych, co doceniają nie tylko specjaliści z rynku sprzedaży detalicznej, ale i stale zwiększające się grono zadowolonych klientów, codziennie odwiedzających jej sklepy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj