…spotów video oraz działania ambientowe.
„Wybieram wodę” to kampania edukacyjna Polskiego Towarzystwa Dietetyki oraz Instytutu Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Celem programu jest zwrócenie uwagi na to, jak ważną rolę w zachowaniu zdrowia odgrywa prawidłowe nawodnienie organizmu. Edukacja będzie prowadzona również w kontekście prawidłowo zbilansowanej diety. Poza tym ważnym elementem projektu będzie także promocja ochrony naturalnych zasobów wodnych oraz podkreślanie roli wody nie tylko w zachowaniu zdrowia, ale także w środowisku, gospodarce, przemyśle i rolnictwie.
Zobacz również
Kampania „Wybieram wodę” skierowana jest przede wszystkim do kobiet w ciąży i karmiących oraz ich małych dzieci, młodzieży szkolnej, seniorów oraz osób aktywnie uprawiających sport, czyli grup najbardziej narażonych na niedostateczne nawodnienie organizmu. Program realizowany będzie od września 2017 roku i zaplanowany jest na minimum trzy lata. W ramach projektu stworzona zostanie multimedialna platforma edukacyjno-informacyjna. Działaniom edukacyjnym towarzyszyć będzie kampania informacyjna w mediach ogólnopolskich i lokalnych.
Szczegóły na temat kampanii znajdują się na stronie www.wybieramwode.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]