Nestlé przedłuża współpracę z Havas Engage

Havas Engage wygrywa przetarg na organizację akcji samplingowych NESCAFÉ w 2017r., dla marki NESCAFÉ 3in1 z portfolio firmy Nestlé. Agencja przygotuje i przeprowadzi akcję w całej Polsce.
O autorze
0 min czytania 2017-03-02

Do zadań Havas Engage będzie należało opracowanie dokładnego planu i logistyki akcji samplingowych, pozyskanie lokalizacji, kreacja i produkcja strefy NESCAFÉ 3in1 oraz rekrutacja ekip odpowiedzialnych za obsługę wydarzenia. Działania agencji obejmą przeprowadzenie cyklu samplingów door-to-door w polskich miastach — w okresie wiosna/jesień 2017 r. oraz realizację aktywacji podczas Dni Kariery i Targów Pracy w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie.

 

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj