Tyłki nie dbają o to, kto je skopie. Nowa kampania Procter&Gamble

Tyłki nie dbają o to, kto je skopie. Nowa kampania Procter&Gamble
Procter & Gamble rozpoczęła kampanię #WeSeeEqual, która zwraca uwagę na równość wobec płci. Spot ukazał się przed Międzynarodowym Dniem Kobiet.
O autorze
1 min czytania 2017-03-03

Istotą filmu jest oswojenie różnych stereotypów. Choć w ostatnich latach powstało sporo reklam, spotów, bajek na temat równości, to według Pritcharda z P&G ważnym jest, żeby każda organizacja dopasowała ten przekaz do swojej instytucji.

„Zdaliśmy sobie sprawę, że skoro jesteśmy liderem wśród marek, możemy wykorzystać nasz głos, aby wyrazić nasz punkt widzenia na temat równości płci,” mówi Pritchard. „Wierzymy, że świat powinien być wolny od uprzedzeń płci. Powinniśmy mieć równą reprezentację kobiet i mężczyzn. Powinniśmy mieć równy głos kobiet i mężczyzn. I Międzynarodowy Dzień Kobiet jest okazją, aby głośno wyrazić nasz punkt widzenia”.

Dlatego w #WeSeeEqual czytamy, że pieluchy nie dbają o to, kto je zmienia, równa płaca nie dba o to, kto ją otrzymuje, a tyłki nie obchodzi, kto je kopie!

Kampania została stworzona przez Badger&Winters – twórców akcji społecznej „We are #WomenNotObjects”, która zwracała uwagę na problem, jakim jest uprzedmiotowianie i seksualizacja kobiet w przekazach reklamowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Audi podczas tegorocznego Super Bowl pyta: co powiesz swojej córce? Że jej dziadek jest więcej wart niż jej babcia? Że jej tata jest więcej wart niż jej mama?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marka poza szansą na reklamowanie nowego Audi A5 Sportback wykorzystała swój spot jako platformę do zabrania głosu w ważnej społecznie sprawie – kwestii równouprawnienia!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się