Istotą filmu jest oswojenie różnych stereotypów. Choć w ostatnich latach powstało sporo reklam, spotów, bajek na temat równości, to według Pritcharda z P&G ważnym jest, żeby każda organizacja dopasowała ten przekaz do swojej instytucji.
„Zdaliśmy sobie sprawę, że skoro jesteśmy liderem wśród marek, możemy wykorzystać nasz głos, aby wyrazić nasz punkt widzenia na temat równości płci,” mówi Pritchard. „Wierzymy, że świat powinien być wolny od uprzedzeń płci. Powinniśmy mieć równą reprezentację kobiet i mężczyzn. Powinniśmy mieć równy głos kobiet i mężczyzn. I Międzynarodowy Dzień Kobiet jest okazją, aby głośno wyrazić nasz punkt widzenia”.
Zobacz również
Dlatego w #WeSeeEqual czytamy, że pieluchy nie dbają o to, kto je zmienia, równa płaca nie dba o to, kto ją otrzymuje, a tyłki nie obchodzi, kto je kopie!
Kampania została stworzona przez Badger&Winters – twórców akcji społecznej „We are #WomenNotObjects”, która zwracała uwagę na problem, jakim jest uprzedmiotowianie i seksualizacja kobiet w przekazach reklamowych.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Audi podczas tegorocznego Super Bowl pyta: co powiesz swojej córce? Że jej dziadek jest więcej wart niż jej babcia? Że jej tata jest więcej wart niż jej mama?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka poza szansą na reklamowanie nowego Audi A5 Sportback wykorzystała swój spot jako platformę do zabrania głosu w ważnej społecznie sprawie – kwestii równouprawnienia!